17. mai

17. mai i Sandnes Sandnes

- kulturskoles deltakelse i Folketoget

Til alle flotte elever og foresatte ved Sandnes kulturskole.

Våren er på vei og vi forbereder oss nok en gang til å stråle gjennom folketoget 17. Mai.
I år blir det et felles innslag med sirkus-inspirerte rytmer og dans, hvor vi på tvers av fagfelt spiller, danser og trommer oss gjennom toget, med dragen i spissen.
Kulturskolen feirer 60 år og vi lar hele Sandnes bli med på feiringen
Musikklærere arrangerer musikk og danselærerne lager koreografi.
Det blir laget plakater og ballonger blir blåst opp.

BLI MED!

17. mai! Påmelding til deltakelse i Folketoget
Kulturskolen 60år!

-          DANS – enkel koreografi - Fra 4 klasse og oppover, ingen danseerfaring nødvendig.

-          RYTME OG SANG Fra 4 klasse og oppover, ingen musikkerfaring nødvendig.

-          SIRKUS som klovn, tryllekunstner, slangetemmer, drille med stor drillstav og lignende. Her spiller elevene ulike sirkusroller eller bærer fanen og vimpler

-          STEMNING: Det er også mulighet for elevene å stille i eget kostyme, skape stemning og gå med plakater og ballonger. NB! Barn, under 3. klasse må ha med seg en voksen gjennom toget).

-          DRAGEN: Kulturskoledragen er selvsagt med og vi trenger ungdommer til å gå i den. Fra 8.klasse

MERK! Gruppeelever som er med i regi av sin lærer skal også sende inn sin påmelding her

Frist påmelding torsdag 25. april.

Påmelding
Vi trenger oversikt over hvem som ønsker å være med. Frist for påmelding er satt til 25. april
Klikk på lenke her

*Alle som melder seg på Rytme, sang og dans må delta på workshop/øving

Workshop/øving
Søndag 5. mai
kl. 17.00-18.30 på kulturskolen
!!Mer info kommer på epost når det nærmer seg 17.mai Informasjon om oppstilling til Folketoget, oppmøteplass og tid blir lagt ut på denne siden.

Da håper vi at akkurat DU blir med på dette fargerike innslaget 17. mai!

17. mai i Sandnes